Καλά θα γίνει το μαναφούκι του αιώνα!!!
Όπως γνωρίζετε όλοι οι φανατικοί του Nomads η παραγωγή του παιχνιδιού αποφάσισε να μεταφέρει έναν παίκτη από τους «κόκκινους» της φωτιάς στους «μπλε» του ωκεανού για λόγους ισορροπίας!
Από εκεί ξεκινάει ο χαμός…Στην κλίκα των «κόκκινων» έχουν αρχίσει η συζητήσεις για το ποιον θα φάνε στρατηγικά και εδώ σας έχουμε την είδηση! Διαβάστε παρακάτω…
Υπάρχουν σκέψεις να στείλουν στην αντίπαλη ομάδα όχι τον ποιο αδύναμο αλλά τον πλέον…
…δημοφιλή που σώζει το κοινό όποτε βγαίνει στον τάκο!

Συγκεκριμένα,σύμφωνα με τις πληροφορίες του youweekly.gr στο επεισόδιο της Κυριακής θα δούμε έναν κακό χαμό μεταξύ των παιχτών. Η ομάδα χωρίζεται σε 2 στρατόπεδα. Το ένα στρατόπεδο υποστηρίζει να πάει στους «μπλε» ο Πίντζης ως ο περισσότερο αδύναμος και το άλλο στρατόπεδο θέλει να πάει στους «μπλε» ο Μαυρίδης με το σκεπτικό ότι δεν κολλάει με την ομάδα!

Δείτε το τρέιλερ του antenna για το nomads και ίσως καταλάβετε περισσότερα:

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.