
Πάτησε το πόδι του στην Ελλάδα, είναι γεγονός!
Ο Νικόλας Παπαδόπουλος, ο παίκτης που αποχώρησε οικειοθελώς την Πέμπτη από το παιχνίδι επιβίωσης του ΑΝΤ1, Nomads, λόγω των τραυματισμών που αντιμετώπιζε στο παιχνίδι και τον άφηναν πίσω στα αγωνίσματα, βρίσκεται πλέον στην Ελλάδα και συναντήθηκε με τον πρώην επίσης παίκτη του Nomads, Παναγιώτη Βασιλάκο!


Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.