Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 2017

Nomads: Οι μπλε ξεφτιλίζουν τους κόκκινους… «Παίξτε έχετε καλή ομάδα!»(βίντεο)


Δεν έχει ξαναγίνει τέτοια ξεφτίλα σε ριάλιτι παιχνίδι και τόσο ανταγωνιστικό στίβο μάχης!

Φτάσαμε στο σημείο η Δήμητρα από τους μπλε κυριολεκτικά να παρακαλάει την ομάδα των κόκκινων -διάσημων να μπει στο παιχνίδι για να παίξουν και να τελειώσει ο αγώνας!
Οι κόκκινοι κυριολεκτικά χάνουν με κατεβασμένα παντελόνια! Η ψυχολογία τους είναι στον πάτο του βαρελιού και φυσικά υπεύθυνη για όλη αυτή την εικόνα είναι η αρχηγός τους Αποστολία Ζώη που τους παίρνει τον λαιμό της…Το παιχνίδι είναι 2-0…Δείτε στο βίντεο του Youweekly.gr και θα καταλάβετε:

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.