Ο Δημήτρης Αλεξάνδρου, μίλησε για το κλίμα στο σπίτι, μετά από την υποψηφιότητα προς αποχώρηση του Γιώργου Μαυρίδη τον οποίο και ψήφισαν όλοι.
Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου τον ρώτησε αν συνεχίστηκε η ένταση μεταξύ τους και ο παίκτης είπε:
«Ο Γιώργος μας έδωσε μια εξήγηση στο σπίτι που οι μισοί την είχαμε καταλάβει από την παραλία, οι άλλοι μισοί δεν την είχαν καταλάβει. Το σκέφτηκε πολύ σωστά, ήταν πολύ σωστό αυτό που έπραξε και έδωσε μια έξτρα βοήθεια στους άλλους που ενδεχομένως να μην είχαν κάποιον στο μυαλό τους για να ψηφίσουν. Οπότε για εμάς ήταν ένα βοήθημα όλο αυτό. Η εξήγηση ήταν ότι ο Γιώργος αισθάνεται πιο αρτιμελής απ’ όλους, πιο μάχιμος, ότι θα μπορούσε να δώσει μια μάχη με τα δύο παιδιά που ήδη γνώριζε ότι έχουν προταθεί από την άλλη ομάδα».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.