Τρίτη 31 Οκτωβρίου 2017

MEGA-λη απεργία...



στέρεψε η υπομονή των εργαζομένων-13 Νοέμβρη κινητοποιήσεις



Σε απεργία διαρκείας αποφάσισαν να προχωρήσουν οι τεχνικοί του MEGA με βασικό αίτημα την καταβολή των δεδουλευμένων τους. Η απόφαση πάρθηκε στη χθεσινή συνέλευση με τη «σημείωση» ότι οι κινητοποιήσεις θα ξεκινήσουν στις 13 Νοεμβρίουεξαιτίας των εκλογών της ΕΤΙΤΑ το προσεχές Σαββατοκύριακο.  Με άλλα λόγια ,οι αρχαιρεσίες και η εκλογή νέου διοικητικού συμβουλίου θα καθυστερήσουν την έναρξη των κινητοποιήσεων, που ομολογουμένως θα προκαλέσουν σειρά αντιδράσεων – αν μέχρι τότε φυσικά δεν προκύψει κάτι άλλο που ανατρέψει την απόφαση, δεδομένου ότι η πρόθεση των τεχνικών είναι να μπλοκάρουν την κανονική ροή του προγράμματος

Και το ερώτημα σε αυτό το σημείο είναι πώς θα αντιδράσουν οι μέτοχοι, θα παρέμβουν ή όχι; Θα επιχειρήσουν να σπάσουν την περιφρούρηση των τεχνικών στέλνοντας εξωτερικά συνεργεία για να τους αντικαταστήσουν ή θα κρατήσουν μετριοπαθή στάση; Είναι φανερό, λοιπόν, και ανεξάρτητα από τις διαπραγματεύσεις των μετόχων με τις τράπεζες ότι οι αντοχές των εργαζομένων εξαντλήθηκαν και η υπομονή τους στέρεψε!

Enimerosi24.gr


πηγή: http://www.tvnea.com/2017/10/mega_31.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.