Την πόλη που έχει τις περισσότερες πιθανότητες να αποκτήσει σύντομα ομάδα στο ΝΒΑ αποκάλυψε ο κομισάριος της λίγκας, Άνταμ Σίλβερ.
Μιλώντας στην εφημερίδα «USA Today» και το δημοσιογράφο, Σαμ Άμικ, ο έμπειρος παράγοντας ξεκαθάρισε πως η Πόλη του Μεξικό είναι αυτή τη στιγμή το μεγάλο φαβορί.
«Δεν ετοιμάζουμε expansion τη δεδομένη στιγμή, αλλά όταν θα έρθει η ώρα, όπως ακριβώς είχαμε τρομερή επιτυχία στον Καναδά με τους Ράπτορς, βλέπουμε πως υπάρχει μια μεγάλη ευκαιρία με την Πόλη του Μεξικό, η οποία θα μπορούσε να φιλοξενήσει ένα franchise για τη Λατινική Αμερική», υποστήριξε αρχικά ο Σίλβερ και συνέχισε:
«Η Πόλη του Μεξικό είναι μια πόλη με πάνω από 20 εκατομμύρια κατοίκους, σε μια χώρα 130 εκατομμυρίων. Προς το παρόν, σκοπεύουμε να διοργανώσουμε παιχνίδια εκεί το Δεκέμβριο», ανέφερε.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.