Σάββατο 14 Οκτωβρίου 2017

Με το κράνος που έτρεξε στο Indy 500 θα τρέξει ο Alonso στο Austin



Ο Fernando Alonso θα χρησιμοποιήσει τον σχεδιασμό του κράνους από το Indy 500 στο Grand Prix των Ηνωμένων Πολιτειών τον επόμενο Σαββατοκύριακο στο Austin.
Ο Ισπανός είχε μια ρετρό ιδέα κατά την επίθεση του στη μεγαλύτερη εκδήλωση του IndyCar νωρίτερα φέτος, έχοντας παρακινηθεί από την απόφαση της McLaren στο να τρέξει το μονοθέσιο της στα διάσημα πορτοκαλί χρώματα της.
Με τις προσπάθειες του στο Indy, καθώς πάλευε για τη νίκη προτού αναγκαστεί να εγκαταλείψει με μια αποτυχία κινητήρα, έχοντας αρπάξει το παγκόσμιο ενδιαφέρον, ο Alonso επέλεξε να αναβιώσει τον σχεδιασμό του κράνους στην επιστροφή του στον αγώνα των Ηνωμένων Πολιτειών.
Ο σχεδιασμός διατηρεί τις ίδιες κόκκινες, κίτρινες και μπλε γραμμές σε μαύρο φόντο που είχε το κράνος του Indy, καθώς οι μοναδικές αλλαγές περιστρέφονται γύρω από τους χορηγούς της F1 και τον αριθμό του που είναι διαφορετικός από αυτόν που χρησιμοποίησε στο Indy 500.
Δημοσιεύοντας στο Instagram, ο Alonso κατέστησε σαφές ότι είχε επιλέξει να πάει με το ρετρό του κράνος και πάλι ως φόρο τιμής στο Indy και ως ευχαριστία στους Αμερικανούς οπαδούς.
                                                                                                                                                  πηγή: http://f1fan.gr/?p=53865

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.