Στην G-League και τους Όστιν Σπερς θα αγωνίζεται για το προσεχές διάστημα ο Γάλλος πλέι μέικερ των Σαν Αντόνιο Σπερς, Τόνι Πάρκερ.
Όπως ανέφερε ο Μαρκ Τζέι Σπίαρς στο «Undefeated», ο έμπειρος πόιντ γκαρντ των «σπιρουνιών» θα προπονείται στο εξής με τη θυγατρική ομάδα του συλλόγου μέχρι να νιώσει πως είναι έτοιμος να βοηθήσει το συγκρότημα του Γκρεγκ Πόποβιτς.
Ο Πάρκερ είχε τραυματιστεί στο γόνατο στο φινάλε της περσινής περιόδου. Οι αρχικές εκτιμήσεις τον ήθελαν να επιστρέφει στα παρκέ με το νέο έτος, ωστόσο σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες η αποθεραπεία του είναι πιθανό να ολοκληρωθεί λίγο πριν το τέλος του 2017.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.