Ο Maurizio Arrivabene φαίνεται ότι θα είναι το θύμα του τρομερού τέλους της Ferrari στην μάχη για το πρωτάθλημα του 2017.
Μετά από διαδοχικές αποτυχίες στο μονοθέσιο, ο Sebastian Vettel έφτασε στο Austin με μια ελπίδα για ένα σερί νικών μέχρι τον τελευταίο αγώνα του Abu Dhabi τον επόμενο μήνα, για να έχει ελπίδες να νικήσει τον Lewis Hamilton.
Αλλά το Grand Prix των ΗΠΑ ξεκίνησε άσχημα για την Ferrari την Παρασκευή. «Ήταν λίγο συγκεχυμένη σήμερα», είπε ο ίδιος ο Γερμανός. Η La Gazzetta dello Sport αναφέρει ότι, μετά από μια έξοδο του Vettel, αποφασίστηκε να γίνει αλλαγή του σασί του Γερμανού πριν από τις κατατακτήριες και τον αγώνα στο Austin. «Δεν ανησυχούμε», επέμεινε ο Vettel. «Το αυτοκίνητο είναι γρήγορο, σίγουρα και η Mercedes είναι, αλλά όπως είπα δεν ανησυχούμε, χάσαμε λίγους γύρους σε σχέση με αυτούς. Τώρα η κατάσταση είναι αυτή, οπότε θα προσπαθήσουμε να βεβαιωθούμε ότι το Σάββατο το αυτοκίνητο θα είναι γρήγορο», πρόσθεσε.
Ωστόσο πηγές αναφέρουν πως το αποτέλεσμα της κατάρρευσης της Ferrari τους τελευταίους αγώνες λόγω της χαμηλής αξιοπιστίας είναι ότι ο επικεφαλής της ομάδας Maurizio Arrivabene θα χάσει τη δουλειά του. Ο τεχνικός διευθυντής Mattia Binotto θα τον αντικαταστήσει. πηγή: http://f1fan.gr/?p=54225
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.