"Περίεργη δεκτικότητα" απέναντι στην αμερικανική πλευρά καταλόγισε στον πρωθυπουργό και την κυβέρνηση ο Σταύρος Θεοδωράκης και κατηγόρησε τον Αλέξη Τσίπρα ότι πήγε στον Λευκό Οίκο μόνο για να δώσει.
Αναπτύσσοντας την επίκαιρη ερώτησή του για τον εκσυγχρονισμό του στόλου των αεροσκαφών F16, ο επικεφαλής του Ποταμιού, πλην των ερωτημάτων που έθεσε προς τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ για το κόστος και το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης του προγράμματος, αλλά και τα ανταλλάγματα που ζητήθηκαν για την επέκταση της βάσης της Σούδας, ρώτησε για το ποιός θα λάβει τις τελικές αποφάσεις.
Ο υποψήφιος για τον νέο φορέα της Κεντροαριστεράς δήλωσε στο σημείο αυτό ότι δεν έχει καμία εμπιστοσύνη στον συγκυβερνήτη και υπουργό 'Αμυνας, Πάνο Καμμένο, ο οποίος - όπως είπε - "αντιμετωπίζει όλο αυτό την καιρό το υπουργείο ως εφαλτήριο, για ανορθόδοξες φιλοδοξίες και επιλογές και λέει ψέματα στη Βουλή" και επέρριψε την ευθύνη "για την παρουσία και τη συνέχιση της πολιτικής του κ. Καμμένου" στον ίδιο τον πρωθυπουργό.
Περισσότερα στο http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=642310&catID=1
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.