«Πιστεύω ότι δεν θα ξεπεράσει τα 1,1 δισ.δολάρια» είπε ο πρόεδρος των ΑΝΕΛ για το κόστος αναβάθμισης των F-16 - Επιβεβαίωσε ότι ζητήθηκαν αντισταθμιστικά αλλά είπε ότι μπορεί και να μην γίνουν - Άφησε ανοιχτό η ανακατασκευή να μην γίνει από την Lockheed που κατασκευάζει τα F-16 αλλά από την... Boeing
«Δεν υπάρχει συμφωνία για τα F-16» είπε τώρα ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Πάνος Καμμένος από το βήμα της Βουλής. Ο κ. Καμμένος υποστήριξε ότι το κόστος για την ανακατασκευή των αεροσκαφών F-16 της Πολεμικής Αεροπορίας δεν θα ξεπεράσει το 1,1 δισ. δολάρια, επιβεβαίωσε ότι η ελληνική κυβέρνηση ζήτησε από τους Αμερικανούς αντισταθμιστικά αλλά την ίδια στιγμή άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να μην υλοποιηθούν τελικά offsets, αν -όπως είπε- το υπουργείο Εθνικής Άμυνας κρίνει ότι δεν συμφέρει. Επιχειρώντας να πείσει την εθνική αντιπροσωπεία και την κοινή γνώμη ότι η συμφωνία δεν έχει ακόμη οριστικοποιηθεί, ο κ. Καμμένος έφτασε στο σημείο να ισχυριστεί ότι δεν είναι δεδομένο ποια θα είναι η αμερικανική εταιρεία που θα κάνει τον εκσυγχρονισμό των F-16. «Θα σας πω ότι ακόμη και η εταιρεία που κάνει την αναβάθμιση των F-16 δεν είναι δεδομένη! Αυτό θα το επιλέξουν οι Αμερικανοί, μπορεί να επιλέξουν ότι είναι η... Boeing» είπε ο κ. Καμμένος, λες και υπάρχει η παραμικρή περίπτωση (ή κάποιο ιστορικό προηγούμενο) ο εκσυγχρονισμός των F-16 που κατασκευάζει η Lockheed Martin να γίνει από την Boeing που κατασκευάζει μαχητικά αεροσκάφη άλλων τύπων...Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/politics/article/725281/kammenos-sti-vouli-den-uparhei-sumfonia-gia-ta-f-16/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.