Παραμένουν ορατά τα σημάδια της οικονομικής κρίσης στην ελληνική κοινωνία! Σε συνθήκες φτώχειας ή κοινωνικού αποκλεισμού ζουν περισσότεροι από ένας στους τρεις κατοίκους της χώρας! Τα στοιχεία για το 2016, που έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα η Eurostat, δείχνουν το τίμημα που πλήρωσε η Ελλάδα για την σκληρή πολιτική των μνημονίων την ώρα που μέσος όρος στην Ευρώπη είναι μόνο ένας στους τέσσερις (25%).
Αναλυτικά, τα στοιχεία δείχνουν ότι το περασμένο έτος, στην Ελλάδα περίπου 3,8 εκατ. άνθρωποι ή το 35,6% του πληθυσμού βρίσκονταν αντιμέτωποι με τον κίνδυνο της φτώχειας και του κοινωνικού αποκλεισμού. Ποσοστό σημαντικά αυξημένο από το 28,1%του 2008. Το ίδιο διάστημα το ποσοστό στην Ευρώπη μειώθηκε το 2016 στο 23,4% που αντιστοιχεί περίπου σε 117,5 εκατ. άτομα, αρκετά μικρότερο από τα επίπεδα του 2008 όταν ήταν στο 23,7%. Η Ελλάδα που πέρασε μέσα από την δύσκολη οκταετία των μνημονίων είχε αντίθετη πορεία από την υπόλοιπη Ευρώπη.
Τι σημαίνει φτώχεια και κοινωνικός αποκλεισμός
Η Eurostat, θεωρεί για τις αναλύσεις της, ότι ένας άνθρωπος βρίσκεται σε κατάσταση φτώχειας ή κοινωνικού αποκλεισμού όταν αντιμετωπίζει μία ή περισσότερες από τις παρακάτω προβληματικές καταστάσεις.
Είτε θεωρείται φτωχός, δηλαδή έχει εισοδήματα μικρότερα του 60% του μέσου εθνικού εισοδήματος,
Είτε ζει σε κατάσταση ένδειας, δηλαδή στερείται βασικά καταναλωτικά αγαθά, ή αδυνατεί να ανταπεξέλθει σε στοιχειώδεις οικονομικές υποχρεώσεις,
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.