Με εμφανίσεις οι οποίες παραπέμπουν στους Μινεάπολις Λέικερς που συμμετείχαν στο NBA από το 1947 έως το 1960 θα αγωνιστούν φέτος οι Λος Άντζελες Λέικερς.
Οι Καλιφορνέζοι θα φορέσουν τις γαλάζιες ρετρό φανέλες σε πέντε παιχνίδια της φετινής περιόδου, αρχής γενομένης από το ματς της Τετάρτης κόντρα στους Ουάσινγκτον Γουίζαρντς.
Δείτε τες:
πηγή: http://www.pickandroll.gr/2017/10/24/nees-classic-emfanisis-ton-leikers-travoun-ta-vlemmata/




: 




Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.