Εισηγούμαι επί δύο χρόνια διακυβερνητική συνεργασία και με αγνοούν - Εγώ δεν μπήκα στη Βουλή για να παίρνω μισθό - Τη Δευτέρα στη Θεσσαλονίκη θα πάρω τις αποφάσεις μου, είπε ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων
Ακόμα και το ενδεχόμενο παραίτησης από την θέση του βουλευτή άφησε ανοιχτό ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων Βασίλης Λεβέντης, καθώς όπως είπε εδώ και δύο χρόνια ζητά «διακυβερνητική συνεργασία» αλλά τον «αγνοούν».«Τη Δευτέρα έχω μια ομιλία στη Θεσσαλονίκη. Υπάρχει η απειλή εκ μέρους μου, της παραίτησης από βουλευτή», δήλωσε μιλώντας το πρωί της Πέμπτης στον Σκάι και εξήγησε: «Γιατί εισηγούμαι επί δύο χρόνια μια συνεργασία διακυβερνητική. Ο Τσίπρας καπρίτσιο, να το πάει μέχρι τέλους, ο Μητσοτάκης "δεν δίνω χέρι, να έρθει αυτός"».
http://www.protothema.gr/politics/article/721473/levedis-borei-na-paraititho-den-thelo-na-eimai-meros-tou-vromerou-politikou-sustimatos/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.