«Λέμε και θα λέμε πάντοτε ένα ανυποχώρητο «Όχι» σε καθέναν που θα τολμήσει να επιβουλευθεί τα σύνορά μας, την εδαφική μας ακεραιότητα και την εθνική μας κυριαρχία», δήλωσε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Προκόπης Παυλόπουλος και ταυτόχρονα έστειλε σαφές μήνυμα προς την Τουρκία, την ΠΓΔΜ και την Αλβανία, στη διάρκεια της ομιλίας του στο γεύμα που παρέθεσε προς τιμήν του ο διοικητής του Γ΄ Σώματος Στρατού, αντιστράτηγος Δημήτριος Μπίκος, στη Λέσχη Αξιωματικών Φρουράς Θεσσαλονίκης.
«Η επέτειος του «Όχι», την 28η Οκτωβρίου 1940, δίνει την ευκαιρία στο Έθνος μας να στείλει ένα σαφές μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση, ιδίως εκτός των συνόρων μας», είπε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας και συνέχισε: «Για μας, τους Έλληνες, η Ελευθερία είναι υπαρξιακή, κυριολεκτικώς, αρχή και αξία, αφού, όπως έχουμε αποδείξει κατά την μακραίωνη Ιστορία μας, μόνον ελεύθεροι μπορούμε να ζήσουμε, να δημιουργήσουμε και να διαμορφώσουμε το μέλλον που μας αναλογεί και μας αρμόζει. Γι» αυτό ακριβώς, λέμε και θα λέμε πάντοτε ένα ανυποχώρητο «Όχι» σε καθέναν που θα τολμήσει να επιβουλευθεί τα σύνορά μας, την εδαφική μας ακεραιότητα, και την εθνική μας κυριαρχία, που είναι, ταυτοχρόνως, σύνορα, έδαφος και κυριαρχία της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Κι αυτό δεν πρέπει να το λησμονάμε ούτε εμείς, ούτε οι εταίροι μας. Γιατί η Ελλάδα, ιδίως σε αυτούς του ταραγμένους καιρούς, είναι το προκεχωρημένο φυλάκιο της Δύσης και της Ευρώπης.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.