Οι απουσίες και το rotation έφεραν την πρώτη ήττα της ΑΕΚ στο πρωτάθλημα από τον Αστέρα (2-0).
Την πρώτη της ήττα τη σεζόν 2017-2018 γνώρισε η ΑΕΚ στην Τρίπολη, η οποία χάρη στις γκέλες του ΠΑΟΚ και του Ολυμπιακού, παρέμεινε πρώτη στη βαθμολογία της Super League και περιμένει τι θα κάνει τη Δευτέρα ο Πανιώνιος με τη Λαμία. Η Ένωση έχασε από τον Αστέρα που πέτυχε την πρώτη του νίκη στο πρωτάθλημα.
Περισσότερα στο http://sportdog.gr/sports/podosfairo/article/415180/eide-asterakia-o-manolo
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.