Για τη νέα σεζόν και το ξεκίνημα της που θα βρει την ομάδα του χωρίς τον Καουάι Λέοναρντ μίλησε ο βετεράνος άσος των Σπερς, Μανού Τζινόμπιλι.
«Δεν πρόκειται να υπάρχει καμία μεγάλη διαφορά στην ομάδα μας», τόνισε αρχικά ο βετεράνος άσος των «σπιρουνιών» στην εφημερίδα «San Antonio Express» και τον Τομ Όρσμπορν και συνέχισε λέγοντας: «Έχουμε χτίσει τόσα χρόνια τη χημεία μας. Δεν είμαστε όλοι καινούριοι και όποιος καινούριος ήρθε, έχει ενταχθεί απόλυτα στο σύνολο».
Υπενθυμίζεται ότι εκτός από το πρόβλημα του Λέοναρντ, ο Πόποβιτς δεν μπορεί να υπολογίζει τουλάχιστον μέχρι τον Δεκέμβριο και στον Γάλλο πόιντ γκαρντ, Τόνι Πάρκερ.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.