Σάββατο 14 Οκτωβρίου 2017

Ανέλαβε επίσημα ο Κοβάσεβιτς

Ο Κοβάσεβιτς
Συνεχίζονται οι ανακατατάξεις στο εσωτερικό του Ολυμπιακού.

Ο Ντάρκο Κοβάσεβιτς ανέλαβε και επίσημα τον ρόλο τεχνικού συμβούλου, επιβεβαιώνοντας την φημολογία που είχε αναπτυχθεί τις τελευταίες μέρες.

Η «αναβαθμισμένη» θέση του 43χρονου Σέρβου στο τεχνικό τιμ σημαίνει, σαφώς, πως θα βρίσκεται πολύ πιο κοντά στο ποδοσφαιρικό τμήμα, αλλά παράλληλα και την αύξηση των αρμοδιοτήτων του στον «ερυθρόλευκο» σύλλογο.




http://www.filathlos.gr/olympiakos/369157-anelabe-episema-o-kobasebits

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.