Πέμπτη 5 Οκτωβρίου 2017

Αξιωματούχος της Ευρωζώνης: Σύμβολο κωλυσιεργίας η επένδυση στο Ελληνικό

Αξιωματούχος της Ευρωζώνης: Σύμβολο κωλυσιεργίας η επένδυση στο Ελληνικό
Του Ιωάννη Αντύπα
Ως ένα σύμβολο κωλυσιεργίας και εμποδίων για μια επένδυση η οποία θα έχει "σημαντικά οφέλη" για την Ελλάδα χαρακτήρισε την επένδυση στο Ελληνικό ανώτερος αξιωματούχος της Ευρωζώνης.
Μιλώντας υπό το καθεστώς ανωνυμίας, ο ανώτερος αξιωματούχος σημείωσε πως οι ΥΠΟΙΚ της Ευρωζώνης στο Eurogroup του Λουξεμβούργου δεν θα έχουν την Ελλάδα ως θέμα συζήτησης στην ατζέντα τους για πρώτη φορά μετά από πολύ καιρό.
Οι υπουργοί της Ευρωζώνης θα ασχοληθούν με την εμβάθυνση της Ευρωζώνης, τη μεταπρογραμματική παρακολούθηση της Πορτογαλίας και τον νέο ρόλο του Ευρωπαϊκού Μηχανισμού Στήριξης.
Απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφου σχετικά με την επένδυση στο ελληνικό και το ΚΑΣ, ο ανώτερος αξιωματούχος δήλωσε πως δεν θα ήθελε να επεκταθεί στο θέμα αυτό, σημειώνοντας όμως πως αποτελεί ένα "σύμβολο κωλυσιεργίας και εμποδίων γραφειοκρατίας" και αστειεύτηκε πως μάλλον επί δεκαετίες τα αεροπλάνα προσγειώνονταν στα αρχαία.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.