Δευτέρα 30 Οκτωβρίου 2017

Η Κροατία θέλει να γίνει μέλος της Ευρωζώνης

Μέλος της ευρωζώνης, μέσα στα επόμενα επτά με οκτώ χρόνια, θέλει να γίνει η Κροατία, δήλωσε σήμερα ο πρωθυπουργός Αντρέι Πλένκοβιτς. «Δεν θέλουμε να διευκρινίσουμε συγκεκριμένες ημερομηνίες, αλλά θέλουμε η Κροατία να γίνει μέλος της ευρωζώνης εντός δύο κυβερνητικών θητειών», δήλωσε ο Πλένκοβιτς σε οικονομικό συνέδριο, αφιερωμένος στην εισαγωγή του ευρώ στην Κροατία σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, που αναμεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων. Η κεντροδεξιά κυβέρνηση ανήλθε στην εξουσία πριν από ένα χρόνο.


Η βασική πρόκληση της Κροατίας πριν την υιοθέτηση του ευρώ αναμένεται να είναι η μείωση του δημόσιου χρέους, που είναι λίγο πάνω από το 80% του ΑΕΠ. «Ο στόχος μας είναι να μειώσουμε το δημόσιο χρέος στο 72% του ΑΕΠ έως το 2020… Προχωρούμε σε μια μεγάλη δημοσιονομική εξυγίανση και φέτος το έλλειμμα του προϋπολογισμού θα ακόμα χαμηλότερο από το περυσινό 0,9% του ΑΕΠ», δήλωσε ο Πλένκοβιτς.



Πηγή: http://www.protothema.gr/economy/article/726570/i-kroatia-thelei-na-ginei-melos-tis-eurozonis/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.