Τον… ανταρτοπόλεμο συνεχίζει ο Τζέι Αρ Σμιθ, μετά την απόφαση του προπονητή του, Τάιρον Λου, να ξεκινά βασικό τον Ντουέιν Γουέιντ.
«Για να αντιστρέψω το κλίμα, σκέφτηκα πως πρέπει να είμαι ο έκτος καλύτερος παίκτης στη λίγκα. Να σκοράρω διαρκώς και να είμαι πολύ επιθετικός», τόνισε αρχικά ο Σμιθ μιλώντας στο ESPN και τον Ντέιβ ΜακΜέναμιν και συνέχισε:
«Την ίδια στιγμή κοιτάζω τη βασική μας πεντάδα. Ποιος θα ανοίξει το γήπεδο; ΟΚ, έχουμε τον Τζέι Κράουντερ και τον Κέβιν Λαβ που είναι σουτέρ τριών πόντων, αλλά αυτοί είναι μόνο δύο από τους πέντε που θα βρίσκονται στο βασικό σχήμα», ανέφερε ο έμπειρος γκαρντ, ρίχνοντας εμμέσως τα βέλη του προς τους Ντέρικ Ρόουζ και Ντουέιν Γουέιντ, οι οποίοι δεν φημίζονται για την αποτελεσματικότητα τους στα σουτ πίσω από τα 7,25.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.