Βελτιωμένη είναι, σύμφωνα με την Πυροσβεστική, η κατάσταση στα πύρινα μέτωπα που είναι σε εξέλιξη σε Αχαΐα, Αργολίδα και Εύβοια.
Ειδικότερα, η εικόνα είναι καλή τόσο στην πυρκαγιά στην Καλόγρια (δήμος Δυτικής Αχαΐας), όσο και στο Μετόχι Ερμιόνης (Αργολίδα) και στη Χαλκίδα (δήμος Διρφυών- Μεσσαπίων, Μίστρος- Σέτα).
Επίσης, υπό μερικό έλεγχο τέθηκε η πυρκαγιά σε χαμηλή βλάστηση στον Άραξο Αχαΐας.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.