Η ΑΕΚ επικράτησε 3-2 της Παναχαϊκής σε φιλικό, ύστερα από ένα παιχνίδι με φοβερές ανατροπές που έφερε στο μυαλό το ντέρμπι με τους "ερυθρόλευκους".
Η ΑΕΚ δεν ήταν καθόλου καλή στο πρώτο μέρος όπου έδειχνε να πάσχει τόσο επιθετικά όσο και αμυντικά. Οι παίκτες του Χιμένεθ έκαναν πολλά λάθη κάτι που στοίχισε στο 29', όταν η Ένωση βρέθηκε πίσω στο σκορ, από την Παναχαϊκή που έβγαινε με αξιώσεις μπροστά. Το θέμα για την Ένωση ήταν, ότι δέχτηκε το γκολ ξανά από κόρνερ, στο οποίο ο Τζανετόπουλο έδιωξε αρχικά, η μπάλα στρώθηκε στον Ελευθεριάδη, ο οποίος απο το ύψος της μεγάλης περιοχής έκανε αμέσως το σουτ και κατέληξε στα δίχτυα του Τσιντώτα. Το γκολ βέβαια θα μπορούσε να ακυρωθεί, αφού μπροστά στον τερματοφύλακα της ΑΕΚ, υπήρχε παίκτης των φιλοξενούμενων που επηρέαζε τη φάση.
Στο δεύτερο ημίχρονο, με τις αλλαγές έγινε πιο επικίνδυνη. Στο 58' μάλιστα έχασε μεγάλη ευκαιρία με τον Αραούχο, την κεφαλιά του οποίου απέκρουσε ο Χαλκιάς. Ένα λεπτό αργότερα όμως, η Ένωση βρήκε τον δρόμο προς την ισοφάριση με σουτ του Γκάλο. Ο Δικέφαλος ανέβηκε στη συνέχεια και ευτύχησε να πάρει το προβάδισμα 76', όταν ο Χαλκιάς έκανε άστοχη έξοδο ύστερα από σέντρα του Μπακάκη, η μπάλα έφτασε στον Κλωναρίδη που με κεφαλιά έκανε το 1-2.
Τα πανηγύρια των «κιτρινόμαυρων» δεν κράτησαν για πολλή ώρα. Στο 81' η Παναχαϊκή έφερε το ματς εκ νέου στα ίσια με τον Κυνηγόπουλο, ύστερα από τραγικό λάθος του Ντούνη που έδωσε στην ουσία ασίστ στον σκόρερ. Στο 85' όμως η ΑΕΚ το γύρισε ξανά, ύστερα από καταπληκτική συνεργασία του Αραούχο με τον Λιβάγια και τελείωμα του Κλωναρίδη που έγραψε το τελικό 3-2!
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.