Τετάρτη 11 Οκτωβρίου 2017

Μέτρα για την ομαλή μετάβαση στο ηλεκτρονικό εισιτήριο

Μέτρα για την ομαλή μετάβαση στο ηλεκτρονικό εισιτήριο
Οι συγκοινωνιακοί φορείς με εντολή του υπουργού Yποδομών και Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη προχωρούν σε μέτρα για να σταματήσει η ταλαιπωρία των πολιτών, που πρέπει να αντικαταστήσουν έως τα τέλη του μήνα τις  περίπου 300.000 παλιές τους χάρτινες κάρτες με νέες ηλεκτρονικές.

Τα μέτρα αποφασίστηκαν σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο υπουργείο Υποδομών, υπό τον κ. Σπίρτζη και τον γ.γ. Μεταφορών Θάνο Βούρδα, με τη συμμετοχή των επικεφαλής των εταιρειών των αστικών συγκοινωνιών και του αναδόχου του έργου του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.