Δευτέρα 2 Οκτωβρίου 2017

Λευκός Οίκος μετά το μακελειό στο Λας Βέγκας: Πρόωρο να συζητήσουμε το θέμα της οπλοκατοχής!

Ο Λευκός Οίκος επισήμανε σήμερα ότι είναι πρόωρο να τεθούν υπό συζήτηση οι πολιτικές σχετικά με τον έλεγχο των όπλων στον απόηχο της χθεσινής επίθεσης στο Λας Βέγκας όπου έχασαν την ζωή τους τουλάχιστον 58 άνθρωποι και τραυματίστηκαν περισσότεροι από 500.


«Σήμερα είναι μια ημέρα κατά την οποία θα προσφέρουμε παρηγοριά στους επιζώντες και θα πενθήσουμε εκείνους που χάθηκαν» δήλωσε η εκπρόσωπος του Λευκού Οίκου Σάρα Σάντερς στην τακτική ενημέρωση των δημοσιογράφων.

«Θα ήταν πρόωρο για εμάς να συζητήσουμε την πολιτική (σχετικά με την οπλοκατοχή) εφόσον δεν γνωρίζουμε όλα τα γεγονότα ή το τι ακριβώς συνέβη χθες το βράδυ», πρόσθεσε.


Πηγή: http://www.protothema.gr/world/article/718717/leukos-oikos-einai-prooro-na-tethei-upo-suzitisi-to-thema-tis-oplokatohis/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.