Τετάρτη 4 Οκτωβρίου 2017

Ανανέωσε το συμβόλαιό του με τον Ολυμπιακό ο Ελαμπντελαουί,

Σούπερ νέα για τον Ολυμπιακό – Υπέγραψε ο παικταράς!


Μία εξαιρετική κίνηση ολοκλήρωσαν με συνοπτικές διαδικασίες οι Πειραιώτες.

Με την φανέλα του Ολυμπιακού θα αγωνίζεται για τα επόμενα τρία χρόνια ο Ομάρ Ελαμπντελαουί, καθώς όπως αποκάλυψε ο ίδιος, έχει ήδη βάλει την υπογραφή του σε νέο συμβόλαιο.

Ο Νορβηγός άσος, το προηγούμενο συμβόλαιο του οποίου ολοκληρωνόταν το φετινό καλοκαίρι, συμφώνησε να φοράει τα ερυθρόλευκα τουλάχιστο μέχρι το καλοκαίρι του 2021!




Περισσότερα στο http://sportdog.gr/sports/podosfairo/article/415637/soyper-nea-gia-ton-olympiako-ndash-ypegrapse-o-paiktaras

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.