Η ισπανική κυβέρνηση θα λογοδοτήσει σε διεθνή δικαστήρια για την αστυνομική βία που προκάλεσε τον τραυματισμό τουλάχιστον 465 ανθρώπων στη διάρκεια του απαγορευμένου δημοψηφίσματος για την ανεξαρτησία της Καταλονίας, δήλωσε την Κυριακή ο εκπρόσωπος της περιφέρειας.
«Το ισπανικό κράτος έχει εκτεθεί πολύ και στο τέλος θα λογοδοτήσει στα διεθνή δικαστήρια», δήλωσε ο Ζόρντι Τουρούλ, εκπρόσωπος της περιφερειακής κυβέρνησης της Καταλονίας, σε συνέντευξη Τύπου.
Ο Τουρούλ δήλωσε πως πιστεύει ότι θα καταμετρηθούν εκατομμύρια ψήφοι και, παρόλο που η ψηφοφορία δεν θα παραταθεί, αυτοί που κάνουν ήδη ουρά για να ψηφίσουν, θα μπορέσουν να το πράξουν. Πρόσθεσε πως δεν γνωρίζει πότε θα οριστικοποιηθεί η καταμέτρηση των ψήφων.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.