Ο ηγέτης της αντιπολίτευσης Αλεξέι Ναβάλνι ανακοίνωσε σήμερα ότι αφέθηκε ελεύθερος από το κέντρο κράτησης στη Μόσχα όπου έμεινε 20 ημέρες γιατί οργάνωσε διαδηλώσεις κατά του προέδρου Βλαντίμιρ Πούτιν, οι οποίες δεν είχαν λάβει την άδεια των αρχών.
«Γεια! Βγήκα από τη φυλακή», έγραψε ο Ναβάλνι σε μήνυμα που ανάρτησε στο Instagram, με μια φωτογραφία που τον δείχνει στον δρόμο.
Πηγή: http://www.protothema.gr/world/article/724535/geia-vgika-apo-ti-fulaki-eleutheros-o-igetis-tis-rosikis-adipoliteusis-alexei-navalni/
«Γεια! Βγήκα από τη φυλακή», έγραψε ο Ναβάλνι σε μήνυμα που ανάρτησε στο Instagram, με μια φωτογραφία που τον δείχνει στον δρόμο.
Πηγή: http://www.protothema.gr/world/article/724535/geia-vgika-apo-ti-fulaki-eleutheros-o-igetis-tis-rosikis-adipoliteusis-alexei-navalni/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.