Τα δημοσιεύματα που θέλουν τον ΛεΜπρόν Τζέιμς να αποχωρεί από το Κλίβελαντ το επόμενο καλοκαίρι έπεφταν… βροχή καθ’ όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού.
Θέση για το ζήτημα πήρε ο συμπαίκτης και επί σειρά ετών στενός φίλος του «βασιλιά», Ντουέιν Γουέιντ, ο οποίος άφησε να εννοηθεί πως ο ηγέτης των Καβαλίερς δεν σκέφτεται να αποχωρήσει από το Οχάιο.
«Νομίζω ότι του αρέσει πολύ που βρίσκεται εδώ», δήλωσε ο «Flash» μιλώντας το περασμένο Σαββατοκύριακο σε ρεπόρτερ της ιστοσελίδας «cleveland.com».
«Όλα θα πάνε καλά. Θα πρέπει να μείνουμε όλοι ενωμένοι για να συνεχίσει να υπάρχει το ίδιο κλίμα. Αυτή τη στιγμή ο ΛεΜπρόν είναι σε πολύ καλή φάση», αποκάλυψε ο έμπειρος γκαρντ.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.