Έως τις 10 Νοεμβρίου θα είναι τελικά σε ισχύ οι κάρτες Οκτωβρίου των επιβατών των ΜΜΜ, είτε έχουν ακολουθήσει τη διαδικασία κατάθεσης ανοικτού φακέλου για την έκδοση προσωποποιημένης ηλεκτρονικής κάρτας είτε όχι.
Αυτό εισηγήθηκε ο ΟΑΣΑ στο υπουργείο Μεταφορών, διευκρινίζοντας ότι μετά από την ημερομηνία αυτή οι επιβάτες πρέπει να κινούνται με ηλεκτρονικό εισιτήριο ή με ηλεκτρονικές κάρτες.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.