"Ο κ. Μητσοτάκης στην ομιλία του στο Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο προσποιήθηκε για μία ακόμα φορά πως προσγειώθηκε ουρανοκατέβατος στον Υμηττό", σημειώνει με ανακοίνωσή του ο ΣΥΡΙΖΑ:
"Μίλησε για τα πρωτογενή πλεονάσματα, «ξεχνώντας» πως η κυβέρνηση Σαμαρά στην οποία μετείχε ως υπουργός, είχε υπογράψει πλεονάσματα ύψους 4% ως το 2030.
Ισχυρίστηκε πως το 2014 η χώρα είχε μπει σε τροχιά ανάπτυξης, λησμονώντας ότι η τότε κυβέρνηση επέλεξε να εκτροχιάσει το πρόγραμμα για προεκλογικούς λόγους.
Και, βεβαίως, απέφυγε να πει έστω και μία κουβέντα για την εκτόξευση της ανεργίας και της ύφεσης από το 2010 έως το 2014.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.