Ολοκληρώθηκε η επιχείρηση διάσωσης του ορειβάτη από την Τσεχία, ο οποίος νωρίς το απόγευμα, έπεσε σε χαράδρα, στην περιοχή Κακκόσκαλα Ολύμπου, σε υψόμετρο 2.700 μέτρων και τραυματίστηκε βαριά. Ελικόπτερο Super Puma τον παρέλαβε και τον μετέφερε στο νοσοκομείο Παπανικολάου στη Θεσσαλονίκη, όπου οι γιατροί δίνουν μάχη για να τον κρατήσουν στη ζωή.
Περισσότερα στο http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/2888463/se-nosokomio-tis-thessalonikis-o-tsechos-orivatis
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.