Τρίτη 31 Οκτωβρίου 2017

Με άνοδο το κλείσιμο του Χρηματιστηρίου

“Ξύπνησε” απο τον λήθαργο της η Αθήνα, και ο μικρός τζίρος ήταν πρώτης τάξεως ευκαιρία για να στηθεί ένα πάρτι. Οι τραπεζικές μετοχές Εθνική και Eurobank συνεπικουρούμενες από 4-5 μετοχές του Ftse25 (Motor Oil, ΓΕΚ, Μυτιληναίος, Βιοχάλκο) οδήγησαν την άνοδο.


Η “αφύπνιση” δεν ήλθε απνευστί και μάλλον θα έχει συνέχεια καθώς οι τράπεζες ήταν υπερπουλημένες ενω οι μετοχές του FTSE25 σε μερικές ημέρες θα βγάλουν θετικά αποτελέσματα. Συνεπώς, οι μετοχές του FTSE25 ( όχι όλες) δικαιολογούν μια άνοδο εν όψει των  ανοδικών αποτελεσμάτων ενω σ ότι αφορά τις τράπεζες τα σενάρια που κυκλοφορούν είναι η έκδοση  μετατρέψιμων ομολόγων σε μετοχές Contigent Convertibles ( Coco's ).

Αυτό φυσικά αν προκύψουν κεφαλαιακές ανάγκες διότι τα αποτελέσματα του Νοεμβρίου θα δώσουν μια εικόνα για τα μη εξυπηρετούμενα ανοίγματα.  
Ο Γενικός Δείκτης έκλεισε στις 759,30 μονάδες σημειώνοντας άνοδο 2,12%. 

Με κέρδη 7,98% η μετοχή της Εθνικής Τράπεζας στα 0,284 ευρώ. Άνοδος 6,37% για τιν Eurobank στα 0,701 ευρώ. Άνοδος 3,01% για την Alpha bank στα 1,71 ευρώ. Κέρδη 5,11% για την Τράπεζα Πειραιώς στα 2,47 ευρώ. 

Άνοδος 6,53% για την Γεκ- Τέρνα στα 4,24 ευρώ. Κέρδη 1,12% ο Μυτιληναίος στα 8,99 ευρώ.  Κέρδη 3,09% γαι την Βιοχάλκο στα 3 ευρώ. Ράλι 5,28% για τα Ελ.πε στα 7,.58 ευρώ. - μετοχή η οποία είχε είδηση καθώς υπογράφηκε η σύμβαση εκμετάλλευσης υδρογονανθράκων στην Κέρκυρα. 

Οι συνολικές συναλλαγές ανήλθαν  στα 56,5 εκατ. ευρώ.  



Πηγή: http://www.protothema.gr/economy/article/726811/me-anodo-to-anoigma-tou-hrimatistiriou-/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.