Δεν θα γίνει στο Μενίδι το ματς.
Στο γήπεδο του Ιωνικού στη Νεάπολη θα πραγματοποιηθεί ο αγώνας Κυπέλλου ανάμεσα στον Αχαρναϊκό και τον Ολυμπιακό, όπως ενημέρωσε η ΕΠΟ.
Η ομάδα από το Μενίδι δεν θα αγωνιστεί στην φυσική της έδρα, αλλά στη Νεάπολη ως τυπικά γηπεδούχος, προκειμένου να εξασφαλίσει μεγαλύτερα έσοδα, αφού στο συγκεκριμένο ματς περιμένει μεγάλη προσέλευση.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.