Κυριακή 1 Οκτωβρίου 2017

Πήγε στ΄αποδυτήρια ο Μαρινάκης

Ο Μαρινάκης
Εμφανώς εκνευρισμένος, αμέσως μετά τη λήξη του παιχνιδιού ο Β. Μαρινάκης πέρασε από τη μεικτή ζώνη και κατευθύνθηκε προς τα αποδυτήρια του Ολυμπιακού.
Το γεγονός ότι για 4ο σερί ματς πρωταθλήματος οι «ερυθρόλευκοι» δεν κατάφεραν να κερδίσουν  δεν μπορεί να περάσει έτσι...
Ο ιδιοκτήτης της «ερυθρόλευκης» ΠΑΕ  έμεινε για περίπου 10 λεπτά στα αποδυτήρια και μετά αποχώρησε σαφώς απογοητευμένος και θυμωμένος.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.