Τρίτη 3 Οκτωβρίου 2017

Ανοδικό ξεκίνημα στο Χρηματιστήριο Αθηνών

Ανοδικά κινούνται οι τραπεζικές μετοχές μετά το χθεσινό ξεπούλημα, και μαζί κινείται θετικά και η υπόλοιπη αγορά. Με τζίρο που φθάνει στα 2,1 εκατ. ευρώ ο Γενικός Δείκτης επανήλθε πάνω από τις 750 μονάδες, φθάνοντας στις 753 μονάδες και άνοδο 0,65%.


Με κέρδη 1,39% η μετοχή της Εθνικής Τράπεζας στα 0,292 ευρώ. Κέρδη 1,69% για την Eurobank στα 0,722 ευρώ. Άνοδος 3,82% για την Alpha bank στα  1,63 ευρώ. Άνοδος 1,14% για την Τράπεζα Πειραιώς. Με κέρδη 0,68% ο ΟΠΑΠ στα 8,83 ευρώ. Πτώση 0,20% για τον ΟΤΕ στα 10,04 ευρώ. Με κέρδη 2,06% η μετοχή της ΔΕΗ στα 1,98 ευρώ. Άνοδος 1,15% για την Grivalia.

Kέρδη 1,43% για την Μοτορ Οϊλ στα 19,89 ευρώ. Άνοδος 1,07% για την Μπέλα στα 14,13 ευρώ. 
Κέρδη 1,20% για τον Τιτάνα. Με  πτώση 0,82% τα Ελληνικά Πετρέλαια. Δίχως συναλλαγές η μετοχή της Coca- cola μετά τον αιφνίδιο θάνατο του κ. Δ. Λόη.        



Πηγή: http://www.protothema.gr/economy/article/718810/anodiko-xekinima-sto-hrimatistirio-athinon-/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.