Πέμπτη 5 Οκτωβρίου 2017

Νοβότνι: Ελπίζουμε η οικονομική ανάπτυξη στην Ελλάδα να συνεχιστεί

Μηνύματα ανάκαμψης από την Ελλάδα διαπιστώνει ο διοικητής της Αυστριακής Κεντρικής Τράπεζας και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας (ΕΚΤ), Έβαλντ Νοβότνι, σε σημερινές αποκλειστικές δηλώσεις του στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, στη Βιέννη.


«Είναι πολύ ευχάριστο το γεγονός ότι από την Ελλάδα υπάρχουν σαφή σημάδια ανάκαμψης, τόσο στον οικονομικό τομέα, όσο και στον δημοσιονομικό τομέα» τόνισε ο κ. Νοβότνι και πρόσθεσε: «Ελπίζουμε ότι αυτή η θετική εξέλιξη θα συνεχιστεί».

Σε προηγούμενες, πρόσφατες, δηλώσεις του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ στη Βιέννη, ο κ. Νοβότνι είχε πλέξει το εγκώμιο της Ελλάδας, επισημαίνοντας: «Η Ελλάδα έχει όχι μόνον ένα μεγαλειώδες παρελθόν, η Ελλάδα έχει, σίγουρα, επίσης ένα μέλλον, είναι μία χώρα με μία πληθώρα από ευφυείς, εργατικούς ανθρώπους, έχει θαυμάσιες τουριστικές δυνατότητες, έχει, επίσης δυνατότητες, στον οικονομικό τομέα».

Πηγή: http://www.protothema.gr/economy/article/719531/novotni-uparhoun-apo-tin-ellada-safi-simadia-anakampsis/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.