Σχεδόν 20 μέρες από την απελευθέρωση του Μιχάλη Λεμπιδάκη και ήρθε η σειρά του πατέρα του Γιάννη να... λυγίσει. Ο γιος του είναι ζωντανός, μακριά από τα χέρια των απαγωγέων του, στην αγκαλιά της οικογένειας του, προσπαθώντας να αφήσει πίσω του το πιο δυσάρεστο γεγονός που σημάδεψε τη ζωή τη δική του και των δικών του ανθρώπων.
Η γιορτή της Αστυνομίας στην οποία και παραβρέθηκε σήμερα ο κ. Λεμπιδάκης αποτέλεσε την αφορμή να ξυπνήσουν μνήμες από τα όσα τραγικά βίωσε και τις ώρες αγωνίας που πέρασε η οικογένεια του επιχειρηματία στην διάρκεια της ομηρίας των 6 μηνών του Μιχάλη.
Η λύτρωση για την οικογένεια μπορεί να ήρθε επιτέλους με την απελευθέρωση του επιχειρηματία και υπό την καθοδήγηση πάντα, άριστη συνεργασία και συνδρομή της Ελληνικής Αστυνομίας, όμως οι μνήμες των όσων δραματικών στιγμών προηγήθηκαν δε θα σβήσουν ποτέ.
Παρολαυτά σήμερα ο Γιάννης Λεμπιδάκης ήταν εκεί. Στο Αστυνομικό Μέγαρο Ηρακλείου για έναν και μοναδικό σκοπό . Να πει ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Αστυνομία που κατάφερε για πολλούς το ακατόρθωτο… Ο γιος του όχι μόνο δεν είναι πλέον όμηρος, αλλά είναι ελεύθερος και χωρίς να έχει πάθει το παραμικρό.
Περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/243057/sygklonistiko-eyharisto-toy-gianni-lempidaki-pros-tin-elas-video
Πηγή: neakriti.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.