Δευτέρα 9 Οκτωβρίου 2017

Αλλαγή του εκλογικού νόμου προτείνει ο Νίκος Ανδρουλάκης

Αλλαγή του εκλογικού νόμου προτείνει ο Νίκος Ανδρουλάκης

Προτείνει τη θεσμοθέτηση ενός αναλογικότερου και δικαιότερου συστήματος με «σκαλοπάτια», ώστε το μπόνους των εδρών να μοιράζεται με βάση το ποσοστό που παίρνουν τα κόμματα

Ο ευρωβουλευτής και υποψήφιος για την ηγεσία του ενιαίου φορέα της Κεντροαριστεράς, μιλώντας το πρωί στην ΕΡΤ και στην εκπομπή «Πρωινή Ζώνη», κατήγγειλε τον ΣΥΡΙΖΑ για «ναρκοθέτηση» του πολιτικού πεδίου με το εκλογικό σύστημα που ψήφισε. «Εάν αφαιρέσουμε τις έδρες των κομμάτων που δεν θα μπουν ποτέ στην κυβέρνηση, απομένουν 240-250. 




Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/politics/article/720532/allagi-tou-eklogikou-nomou-proteinei-o-nikos-androulakis/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.