Συνεχίζεται η απεργία των καθηγητών στην Οδοντιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών η οποία παραμένει κλειστή. Οι καθηγητές ζητούν την επίλυση οικονομικών τους αιτημάτων. Τα Μέλη ΔΕΠ της Οδοντιατρικής Σχολής του ΕΚΠΑ που ξεκίνησαν απεργία στις 25 Σεπτεμβρίου, αποφάσισαν τη συνέχισή της μέχρι και τη Δευτέρα 16 Οκτωβρίου, οπότε θα συνεδριάσουν και πάλι για να συζητηθούν οι εξελίξεις και να αποφασίσουν τις επόμενες κινήσεις τους όπως αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.
Περισσότερα στο http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/2887029/sinechizete-i-apergia-ton-kathigiton-stin-odontiatriki-scholi-tou-panepistimiou-athinon
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.