«Η Νέα Δημοκρατία εκφράζει τον αποτροπιασμό της και τη βαθιά της θλίψη για την εν ψυχρώ δολοφονία του Μιχάλη Ζαφειρόπουλου» αναφέρει το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης και προσθέτει:
"Η Αξιωματική Αντιπολίτευση αναμένει από τις Αστυνομικές Αρχές το αυτονόητο: Να διαλευκάνουν το ταχύτερο δυνατόν το στυγερό αυτό έγκλημα στο κέντρο της Αθήνας. Εκφράζουμε στους οικείους του τα ειλικρινή συλλυπητήριά μας».
http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=639832&catID=3
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.