Κυριακή 1 Οκτωβρίου 2017

Κατρούγκαλος για Ελληνικό: Δεν φταίμε εμείς, η ΝΔ φταίει για τις καθυστερήσεις

Κατρούγκαλος για Ελληνικό: Δεν φταίμε εμείς, η ΝΔ φταίει για τις καθυστερήσεις

Για να μειωθούν οι φόροι, θα πρέπει πρώτα να μειωθεί η ανεργία είπε ο  αναπληρωτής υπουργός Εξωτερικών 

Στη ΝΔ ρίχνει τις ευθύνες για την καθυστέρηση στην επένδυση του Ελληνικού ο Γιώργος Κατρούγκαλος: «Η ευθύνη για την καθυστέρηση της επένδυσης ανήκει στη ΝΔ. Ο υπουργός απέδωσε τις καθυστερήσεις των τελευταίων δύο χρόνων στις τεχνικές δυσκολίες «επειδή δεν προετοιμάστηκε η επένδυση όπως θα έπρεπε από τους προηγούμενους».


Όπως διαβεβαίωσε ο υπουργός σε δηλώσεις του στον Σκάι «θα ξεκαθαρίσουν τα αρχαιολογικά θέματα την επόμενη εβδομάδα. Αυτό είναι το τελευταίο ζήτημα που έχει απομείνει. Όμως το θέμα είναι και το τι αφήνουν οι επενδύσεις στον τόπο». «Είμαστε υπέρ κάθε επένδυσης, που φέρνει χρήματα στην ελληνική οικονομία» ξεκαθάρισε.

Σε ό,τι αφορά τη σημερινή κατάσταση και τη διαπραγμάτευση ανέφερε πως «δεν ζω σε άλλη κοινωνία. Πρόκειται για μία συνεχόμενη μαυρίλα που προσπαθήσαμε να ανατρέψουμε».


Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/politics/article/718280/katrougalos-gia-elliniko-den-ftaime-emeis-i-nd-ftaiei-gia-tis-kathusteriseis-/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.