ΠΗΓΗ: www.matrix24.gr
Απεργία πείνας έξω από την ΕΣΗΕΑ ξεκίνησε η δημοσιογράφος Αφροδίτη Υψηλάντη για τον ΕΔΟΕΑΠ, το ταμείο των δημοσιογράφων που βρίσκεται υπό κατάρρευση. Μαζί της απεργία κάνει και ο δημοσιογράφος Θοδωρής Βαρίκος.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ στο http://www.matrix24.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.