Μήνυση κατά του αντιπροέδρου της Νέας Δημοκρατίας, Άδωνι Γεωργιάδη, κατέθεσε το Παρατηρητήριο Ρατσιστικών Εγκλημάτων με αφορμή κοινοβουλευτική ερώτηση του σχετικά με τον καταυλισμό Ρομά στο Νομισματοκοπείο.
Σύμφωνα με όσα αναφέρει το Παρατηρητήριο, ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας χαρακτήρισε γκέτο πώλησης ναρκωτικών ουσιών τον καυταυλισμό του Νομισματοκοπείου σε ερώτησή του στη Βουλή, στις 18 Οκτωβρίου.
Μάλιστα, «ως μοναδική "τεκμηρίωση" της καταγγελίας του επικαλέστηκε έγγραφο της αστυνομίας με ημερομηνία… 19 Ιουνίου 2001 χωρίς το παραμικρό στοιχείο πως το όποιο πρόβλημα που ενδεχομένως υπήρχε το 2001 συνεχίζει να υπάρχει και σήμερα».
Ολόκληρη η ανακοίνωση του Παρατηρητήριου στο http://www.topontiki.gr/article/243158/minysi-kata-toy-adoni-georgiadi-gia-ratsistiki-kai-sykofantiki-epithesi
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.