Ο Ολυμπιακός έχασε ευκαιρίες για γκολ, αλλά η αστοχία του και η τραγική πάλι άμυνα, έφεραν ένα μεγάλο διπλό για τον Ατρόμητο (0-1). Δεν δόθηκε πέναλτι στους ερυθρόλευκους.
Οι αριθμοί δεν έλεγαν την αλήθεια στο πρώτο μέρος, καθώς ο Ολυμπιακός είχε 75% κατοχή και 7-0 τελικές, όμως το 0-0 ήταν δικαιότατο. Οι Περιστεριώτες είχαν κλείσει πολύ καλά τους και η μοναδική στιγμή που κινδύνεψαν ήταν στην κεφαλιά του Τζούρτζεβιτς στο 44`. Οι γηπεδούχοι είχαν δραστήριο τον Κούτρη (κυρίως) και τον Οτζίτζα, με τον Λεμονή πάντως να χάνει νωρίς με τραυματισμό τον Μπεν και τον Μάριν να παίρνει τη θέση του αριστερά. Ο Ατρόμητος μπορεί να μην έκανε ούτε... σουτ, όμως ανασταλτικά πήρε άριστα, καθώς οι γηπεδούχοι κυκλοφορούσαν την μπάλα, όμως έπεφταν συνεχώς σε τοίχο, με τον Μάντσον να κάνει πολλή βρώμικη δουλειά στο κέντρο.
Περισσότερα στο http://sportdog.gr/sports/podosfairo/article/415108/kai-me-lemonh-o-olympiakos-ki-apo-atromhto-tha-xas-e-i
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.