Απίστευτη είναι η ταλαιπωρία που περνούν εδώ και μέρες οι χρήστες των μέσων μαζικής μεταφοράς, καθώς όπως αποδείχτηκε οι υπηρεσίες του υπουργείου Μεταφορών ήταν ανέτοιμες να εξυπηρετήσουν το κοινό κατά την μετάβαση από το χάρτινο στο ηλεκτρονικό εισιτήριο.
Ηλικιωμένοι, εργαζόμενοι, μητέρες με τα παιδιά τους, όλοι στέκονται επί ώρες όρθιοι στους σταθμούς και στους δρόμους, προκειμένου να φτάσουν στον γκισέ και να καταθέσουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά ώστε να αποκτήσουν την καινούρια ηλεκτρονική κάρτα και να μπορούν να χρησιμοποιούν τα μέσα μεταφοράς.
Τρεις ώρες η αναμονή στον σταθμό του μετρό «Ευαγγελισμός»
Περισσότερα στο http://www.matrix24.gr/2017/10/apistefti-taleporia-stis-oures-gia-to-ilektroniko-isitirio/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.