Πέμπτη 5 Οκτωβρίου 2017

Μαθήτριες έκαναν παρέλαση στην Ξάνθη, όλες με μαντίλες

Μαθήτριες έκαναν παρέλαση στην Ξάνθη, όλες με μαντίλες
Για πρώτη φορά, μαθήτριες έκαναν παρέλαση φορώντας όλες τους μαντίλες, στο πλαίσιο της γιορτής των Ελευθεριών στη Ξάνθη. Πρόκειται για μαθήτριες μειονοτικού σχολείου, πιθανότατα του Ιεροσπουδαστηρίου, όπως αναφέρει το xanthinews.gr.

Το θέαμα ήταν πρωτόγνωρο για τους κατοίκους σε αυτό το βαθμό και αποτέλεσε το κύριο θέμα συζήτησης, σημειώνει η τοπική ιστοσελίδα.




Φωτό: xanthinews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.