Χωρίς και τον Όμρι Άλτμαν θα υποδεχθεί ο Παναθηναϊκός τον Ολυμπιακό το ερχόμενο Σάββατο! Όπως και ο Μολέδο, έτσι και ο 23χρονος Ισραηλινός, τιμωρήθηκε με τρεις αγωνιστικές και χάνει το μεγάλο ντέρμπι!
Υπενθυμίζεται πως ο Ισραηλινός είχε αποβληθεί στον αγώνα με την ΑΕΛ για το πρωτάθλημα την προηγούμενη Δευτέρα για χτύπημα εκτός φάσης σε αντίπαλό του.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.