Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 2017

Τρεις αγωνιστικές στον Άλτμαν, χάνει το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό

Τρεις αγωνιστικές στον Άλτμαν, χάνει το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό
Χωρίς και τον Όμρι Άλτμαν θα υποδεχθεί ο Παναθηναϊκός τον Ολυμπιακό το ερχόμενο Σάββατο! Όπως και ο Μολέδο, έτσι και ο 23χρονος Ισραηλινός, τιμωρήθηκε με τρεις αγωνιστικές και χάνει το μεγάλο ντέρμπι! 
Υπενθυμίζεται πως ο Ισραηλινός είχε αποβληθεί στον αγώνα με την ΑΕΛ για το πρωτάθλημα την προηγούμενη Δευτέρα για χτύπημα εκτός φάσης σε αντίπαλό του.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.