Τη μείωση των φόρων προτάσσει για την επανεκκίνηση της οικονομίας ο Κυριάκος Μητσοτάκης, όπως είπε ο διευθυντής του γραφείου Τύπου της Νέας Δημοκρατίας Μακάριος Λαζαρίδης. «Από πέρσι, από τη ΔΕΘ, ο κ. Μητσοτάκης, παρουσιάζοντας τη Συμφωνία Αλήθειας με τους Έλληνες πολίτες και τον οδικό χάρτη εξόδου της χώρας από την κρίση, είχε ξεκαθαρίσει ότι προτεραιότητά μας, είναι η μείωση των φόρων, ούτως ώστε να μπορέσει να κινηθεί ξανά η οικονομία.
Είναι και ξεκάθαρο, το είπε και προχθές στο Τhessaloniki Summit 2017 του Συνδέσμου Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδας, ότι εμείς, ό,τι θα περισσεύει, θα προσπαθούμε να το χρησιμοποιούμε για τη μείωση των φόρων.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.