Για την ενημέρωση των πολιτών, την αποφυγή ταλαιπωρίας, άσκοπων μετακινήσεων αλλά και για τον καλύτερο προγραμματισμό των υποχρεώσεων, ο Σύλλογος Εργαζομένων στις ΔΟΥ Αττικής και Κυκλάδων υπενθυμίζει ότι για την Πέμπτη 12.10.17 έχει προγραμματιστεί η διενέργεια της προβλεπόμενης απ΄ το καταστατικό για κάθε τριετία εκλογοαπολογιστικής συνέλευσης των εργαζομένων.
Για το λόγο αυτό, την ημέρα εκείνη οι υπάλληλοι θα αποχωρήσουν απ΄ τις υπηρεσίες τους στις 8:30 πμ, προκειμένου να μεταβούν στο χώρο της Συνέλευσης (Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας).
Πηγή: http://www.protothema.gr/economy/article/720503/tha-upoleitourgoun-oi-dou-tin-pebti/
Για το λόγο αυτό, την ημέρα εκείνη οι υπάλληλοι θα αποχωρήσουν απ΄ τις υπηρεσίες τους στις 8:30 πμ, προκειμένου να μεταβούν στο χώρο της Συνέλευσης (Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας).
Πηγή: http://www.protothema.gr/economy/article/720503/tha-upoleitourgoun-oi-dou-tin-pebti/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.